Domino’s Pizza België sloot 2021 af met een bijzondere actie: voor elk verkocht Cheesybread doneerde de pizzaketen €2,- aan Bednet En ClassContact. En met succes: op 4 februari namen de twee goede doelen samen maar liefst € 80.000,- in ontvangst.
De school is een plaats waar jongeren kunnen worden wie ze willen zijn: ze doen er nieuwe kennis en vaardigheden op, ze ontwikkelen hun talenten en persoonlijkheid, ze leren en leven er samen met leeftijdsgenoten, ze ontwikkelen dromen en toekomstplannen. Als kinderen en jongeren ziek worden, valt die vanzelfsprekende deelname aan het schoolleven weg. Via Bednet en ClassContact verbinden we jongeren online met de school en hun klasgroep, zodat ze ook en ondanks hun ziekte, kunnen blijven bouwen aan wie ze willen zijn. Dat willen Bednet en ClassContact realiseren voor zoveel mogelijk jongeren en liefst zelfs élke zieke jongere.
Ringo Joannes, CEO Domino’s België vertelt: “Als de pandemie ons iets leert, is dat geluk zit in de kleine momenten met elkaar en iets doen voor een ander. Voor ons voelt het als een voorrecht dat we nog altijd open konden blijven. En dat voorrecht willen we dan ook gebruiken om ons steentje bij te dragen. We zijn er trots op dat klanten zichzelf massaal trakteerden op een Cheesybread, waardoor we de goede doelen kunnen verrassen met dit mooie geldbedrag.’’
De organisaties zijn enorm blij met het initiatief van Domino’s, zo vertellen Mathieu Tallon van Bednet en Donatien d’Hoop van ClassContact. ‘’Het is een schitterend initiatief. We vinden het super dat het aangename (en lekkere) aan het nuttige wordt gekoppeld. We zijn alle filialen van Domino’s én hun klanten ongelofelijk dankbaar.’’
In totaal werden er voor deze actie in België maar liefst 40.000 Cheesybreads verkocht. De meeste Cheesybreads werden verkocht aan inwoners van Brugge (692), gevolgd door Menen (691) en Beringen (641).
Over Domino's Belgium
Domino’s heeft wereldwijd ruim 18.000 vestigingen in meer dan 89 landen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza België maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisie, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg, Nederland en Denemarken. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Gerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Medewerkers hoofdkantoor Domino’s werken voor één dag in pyjama
Vandaag gingen medewerkers van het hoofdkantoor van Domino’s België voor één dag in pyjama naar kantoor. Het is namelijk Bednet Pyjamadag: tijdens deze dag staan scholen en bedrijven stil bij- en r...
Nermin (25): ‘’Als je zo hard mogelijk werkt, worden dromen werkelijkheid. Ik ben daar het levende bewijs van!’’
Nermin is pas 25 jaar en mag zich nu al trotse eigenaresse van haar eigen Domino's winkel noemen. Hard werken staat bij haar centraal. Ze deelt haar verhaal en ze vertelt over haar werkethiek.
Domino’s Pizza België zet zich in voor hogere welzijnsnormen voor varkens en zeugen
Domino's Pizza Enterprises Europa zet de volgende stap in haar streven naar betere welzijnsnormen voor alle vlees- en visingrediënten die het bedrijf op haar menu heeft staan. Met dit initiatief h...
Redouan en Maguette voor één dag de baas van Domino’s België
Voor de twaalfjarige Redouan en Maguette was donderdag 21 april een bijzondere dag. Samen waren zij namelijk voor één dag de baas van Domino’s België. De dag werd gecoördineerd vanuit JINC.