BESTEL ONLINE
Bezorgen
Of

Afhalen

Domino’s Pizza lanceert de Bicky pizza!

Een 100% Belgische innovatie, enkel bij ons verkrijgbaar

Berchem 6 april 2020 - Domino’s Pizza introduceert haar nieuwste innovatie: de Bicky Pizza. In deze nieuwe special combineert Domino’s het beste van een pizza met een Belgische favoriet: de Bicky burger. Domino’s Pizza wilt steevast lekkere en innovatieve pizza’s aanbieden en laat zich hierbij inspireren door populaire lokale specialiteiten. Het resultaat is een heerlijk staaltje Belgische innovatie gebaseerd op dé ‘made in Belgium’ burger: de Bicky pizza.

Domino’s zet Belgische burger favoriet op de kaart

Hoe lanceer je zo’n spraakmakende pizza als de Bicky pizza? Voor Domino’s primeert smaak en innovatie, met de lokale keuken van een land als belangrijke inspiratiebron. Met de Bicky burger pizza geeft Domino’s de Belgische burger favoriet een verrassende twist. Innovatie-chef Tyla Robinson legt uit waarom ze voor de Bicky burger kozen: “Naar de frituur gaan zit er bij de Belgen echt ingebakken; maar liefst 91% van de Belgen vindt dat ‘frietjes van de frituur’ onlosmakelijk verbonden zijn met onze cultuur. De Bicky burger is één van de meest bestelde favorieten. Dat bracht ons op het idee om het beste van twee werelden samen te brengen in deze exclusieve en originele pizza. Waarom zou je nog kiezen als je beiden kan combineren tot een smakelijk geheel?’’

Om zeker te zijn dat iedereen kan genieten van deze Belgische klassieker wordt de Bicky pizza in 2 varianten aangeboden: de Bicky Original met gehakt en de Bicky Chicken. Beiden worden bereid met Bicky tomatensaus, Bicky hot sauce, mozzarella, augurken, Bicky dressing en crispy onions.

Domino’s kwam eerder dit jaar al met de Vol-Au-Vent pizza gebaseerd op een van de favoriete gerechten uit de Belgische keuken. Beide innovaties werden exclusief voor de Belgische markt ontwikkeld en zijn dus enkel in België verkrijgbaar.

De Bicky pizza is vanaf vandaag verkrijgbaar in alle Belgische Domino’s winkels.

Einde persbericht

Over Domino’s Pizza

Domino’s Pizza heeft wereldwijd ruim 16.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1993 in België gevestigd en heeft inmiddels meer dan 80 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza België maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw Zeeland, Monaco, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Nederland en Denemarken. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.be.

PublicWebsiteResponsive V1.0.0-(0.0.0.0) [RD0003FF136E40 - 10.107.56.174 - WEU]