BESTEL ONLINE

Afhalen

75e winkel Domino’s Pizza opent in Sint-Pieters-Leeuw

75 minuten lang gratis pizza’s

De bekende pizzaketen Domino’s Pizza, opende op maandag 1 april de deuren van haar 75e winkel in Sint-Pieters-Leeuw. De winkel is gevestigd aan de Bergensesteenweg 106 en heeft een tiental zitplaatsen. Om de inwoners van Sint-Pieters-Leeuw kennis te laten maken met de verse pizza’s, deelt Domino’s op zaterdag 6 april 75 minuten lang gratis pizza’s uit.

De 75e Domino’s Pizza wordt gerund door Tarik Ben-Belgacem. Tarik vertelt: “Ik vind het fantastisch dat ik mijn ondernemersdroom binnen Domino’s Pizza kan gaan waarmaken. Bij Domino’s maken we alle pizza’s op het moment van bestellen. Het deeg is 100% puur en we werken uitsluitend met verse groenten en ingrediënten die vrij zijn van kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen. Zo kunnen we echt lekkere en eerlijke pizza’s maken en daar ben ik trots op. Ik hoop dat de mensen uit Sint-Pieters-Leeuw straks net zo gek zijn op onze pizza’s als ik zelf.”

VIP-opening

Om de opening te vieren, hield de nieuwe vestiging op maandag 1 april een speciale VIP-opening. CEO van Domino’s Pizza België, Misja Vroom was aanwezig om samen met de nieuwe franchisenemer Tarik de winkel officieel te openen. Genodigden konden als eerste de verse pizza’s proeven. Op zaterdag 6 april zijn alle inwoners van Sint-Pieters-Leeuw en omgeving welkom in de winkel voor de ‘75-minuten-gratis-pizza-actie’. Tijdens deze actie worden er 75 minuten lang gratis pizza’s uitgedeeld, met de keuze uit een pizza Margharita, Pepperoni of Hawaiian.

De winkel is van zondag t/m donderdag geopend van 11.00 – 22.00 uur en op vrijdag en zaterdag zelfs tot 23.00 uur. Hierdoor is het mogelijk om ook tijdens de lunch te genieten van een verse pizza.
Meer informatie over acties, openingstijden en bestellingen is te vinden op www.dominos.be

Einde persbericht

Domino’s Pizza heeft wereldwijd ruim 16.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1994 in België gevestigd en heeft hier inmiddels ruim 70 vestigingen. Als wereldwijde marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery-systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 20 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza België maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw-Zeeland, Monaco, Frankrijk, Japan, Duitsland, België en Nederland. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.be.

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marianne Kemps, PR manager Domino’s NL & BE, via
marianne.kemps@dominos.nl of telefoonnummer +31 (0)6 29 40 67 15.

PublicWebsiteResponsive V1.0.0-(0.0.0.0) [RD00155D5730E7 - 10.107.78.82 - WEU]